TELEFOANE: Redacție 021 410 23 84 / Tipografie 021 315 25 10 / Librărie 021 305 37 03

De ce sa ma inregistrez?

Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:

– poti comanda orice produs, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;

– poti urmari starea comenzii tale;

– ai posibilitatea sa acorzi rating cartilor si sa faci comentarii cu privire la cartile si filmele preferate;

– poti primi informatii personalizate in functie de listele tale de lectura si de cumparaturi de pe editura-unibuc.ro ;

– esti invitat la evenimentele off-line organizate de editura-unibuc.ro, la targurile de carte la care participam si la intalnirile cu personalitati culturale pe care le vom organiza.

Cum ma inregistrez?

In bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Inregistrare” si completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si alege-ti o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul „Inregistrare” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare.

Ce se intampla cu datele mele personale?

Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.

Cum comand?

Prin intermediul editura-unibuc.ro poti comanda online, cu plata ramburs, produsele pe care le doresti, fara a te mai deplasa la o librarie. Astfel economisesti timp si bani. Fiecare produs pe care doresti sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „Adauga in cos” care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi.

Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in partea de sus a paginii, langa butonul de logare. Acolo poti:

– modifica cantitatea fiecarui produs comandat;

– vizualiza costul produselor alese;

– scoate un produs din cos (completand in casuta cu numarul de bucati dorite „0” sau apasand pe butonul „sterge”).

In clipa in care doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „Vezi cos”. Acest pas te va duce intr-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. Dupa completarea tuturor acestor informatii, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decat daca doresti sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).

Pot comanda si prin telefon?

Da, se poate. Numarul de telefon la care ne poti contacta este 021 305 37 03, de apelat intre orele 8:00-16:00, de luni pana joi, si vineri intre 8:00-12:00.

Cum se procedeaza cu comenzile?

Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil, fara a se depasi o zi lucratoare de la primirea comenzii in cazul unora dintre produse sau o perioada superioara de timp in cazul altora.

Acestea sunt onorate in ordinea intrarii, in limita stocului disponibil. Desi disponibilitatea fiecarui produs este verificata si actualizata zilnic, exista totusi posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai afla in stoc. In acest caz, in momentul preluarii comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea partiala a comenzii. In situatii speciale (perioade de varf, vacante etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in weekenduri si in perioada sarbatorilor legale.

Care este valoarea minima pentru care pot comanda?

Nu exista o valoare minima a comenzii, in schimb, EUB isi rezerva dreptul de a refuza comenzile ale caror informatii sunt incomplete.

Daca pretul afisat este diferit de pretul real?

Preturile produselor de pe editura-unibuc.ro sunt exprimate in lei, includ TVA (in procent de 9% in ceea ce priveste cartile si de 24% pentru celelalte produse si servicii) si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu pretul afisat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii.

Cum platesc si cum se face livrarea?

Pentru produsele achizitionate pe editura-unibuc.ro ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:

– ramburs, la ridicarea coletului, daca optezi pentru livrarea produselor in Romania prin intermediul mesageriei Postei Romane.

– Posta Romana nu accepta colete ramburs cu valoarea de asigurare (valoarea produselor de expediat) mai mica de 20 de lei, prin urmare toate produsele comandate care nu ajung la aceasta valoare vor fi expediate prin curier rapid.

– plata in numerar, la livrarea coletului, daca alegi livrarea prin curier rapid. Inainte de expedierea comenzii, cosul de cumparaturi va calcula si va afisa exact valoarea cheltuielilor de transport;

– pentru comenzile din strainatate, plata se poate efectua doar online prin card, numai dupa ce totalul (produse + transport) a fost confirmat prin e-mail de catre client.

Metode de livrare 

Livrarea prin curierat rapid

Coletul va merge la adresa mentionata in comanda si va fi inmanat personal destinatarului de catre curier.

Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare in cazul in care curierul nu poate ajunge usor la destinatia mentionata. Este asadar important sa ne comunici, in formularul de comanda, un numar de telefon la care curierul sa te poata contacta in caz de necesitate.

 

Serviciu  Destinatie  Plasare comanda Livrare comanda 
Curier 24h Bucuresti/tara Luni – Vineri (comenzi plasate pana in ora 16:00) ziua urmatoare (24h)
Luni – Vineri (comenzi plasate dupa ora 16:00) 1-2 zile (48h)
Vineri, dupa ora 16.00 si weekend Marti
Bucuresti Express  Bucuresti Luni – Vineri (comenzi plasate intre orele 8:00 – 14:00) Aceeasi zi, in maxim 4 ore


Livrare prin posta

La scurt timp de la confirmarea comenzii (3-5 zile), vei primi in cutia postala un aviz prin care esti informat de sosirea pachetului la oficiul postal de care apartineti. Din acel moment, ai la dispozitie 10 zile pentru a te prezenta la oficiul postal (cu buletinul de identitate si, eventual, cu avizul), solicitand ridicarea pachetului. Trebuie avut in vedere faptul ca, dupa 10 zile de neprezentare, Posta Romana returneaza coletul expeditorului.

Mentiune importanta: Au existat numeroase cazuri in care, desi coletul sosise la oficiul postal, avizul de instiintare de la Posta Romana nu a ajuns in casuta postala a destinatarului. Pentru a preintampina astfel de situatii, te rugam sa pastrezi mesajul de confirmare pentru fiecare comanda plasata. Astfel, daca in maxim 5 zile de la confirmarea comenzii pe editura-unibuc.ro nu ai primit un aviz in cutia postala, te rugam sa verifici personal la oficiul postal de care apartii, daca a sosit coletul cu produsele comandate de tine.

Care sunt taxele de livrare?

Valorile afisate includ tva. Aceasta taxa de livrare se va adauga la valoarea comenzii, astfel incat pretul achitat la curier pentru a intra in posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare.

Tarife curierat rapid:

Livrare in Bucuresti in 24 de ore: 10 lei

Livrare in tara in 24-48 ore: 10 lei

*Tarifele includ taxa de ramburs

Costul expedierii coletului prin intermediul Postei Romane: 6.9 lei, indiferent de localitatea de destinatie sau greutatea coletului.

Taxele de mai sus includ T.V.A.

Cum pot returna un produs/ o comanda? 

Returul este GRATUIT. Ai la dispozitie 30 de zile calendaristice pentru a solicita returul produselor. Iata ce trebuie sa faci:

1) trimite-ne un email la adresa: libraria@elefant.ro sau suna-ne la telefon: 021 305 37 03 si comunica-ne urmatoarele informatii: data expedierii coletului; numarul Comenzii; suma de returnat; adresa de unde curierul urmeaza sa preia coletul de retur; modalitatea de plata dorita (datele contului bancar sau voucher de cumparaturi echivalent cu suma produselor returnate).

2) asigura-te ca ai toate elementele necesare pentru a efectua returul: factura initiala, certificate de garantie, etichete etc.

3) EUB va trimite curierul la adresa indicat de tine si va prelua coletul de retur.

In ce conditii pot returna produsele?

In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila EUB – colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu elefant.ro).

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu elefant.ro). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

Conform art. 10 lit. c din O.G. 130/2000 elefant.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjerie intima, costume de baie, ciorapi si produse cosmetice desigilate, produse alimentare. Pe fiecare pagina de produs exista informatia privind posibilitatea de retur. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

Carti 

Cartile nu trebuie sa aiba colturile indoite, cotorul deteriorat, pete pe coperta sau pe pagini.