Only logged in customers who have purchased this product may leave a review.
JESUS’S EPITHETS: “TEACHER” AND “PROPHET”
A Cognitive Semantics Approach to Social Roles
- Autor: Aurel-Onisim LEHACI
- An aparitie: 2024
- Numar de pagini: 256
- Format: B5
- ISBN: 978-606-16-1471-4
- Limba textului: engleză
41,00 lei
(Română) In ansamblu, cartea are forma unei demonstrații foarte convingătoare şi bine articulate a unei idei originale, și anume că pornind de la oricare atribut esențial al lui Isus, se recuperează identitatea sa dublă uman-divină. Cartea este clar și coerent scrisă, caracterul argumentativ este evident pe fiecare pagină. Un punct de forță al volumului este alegerea unor fragmente (de obicei, splendide) care ilustrează perfect ideile propuse de autor. Autorul dovedește o excelentă cunoaștere a textului biblic, ceea ce, desigur, face parte din stereotipul rolului social de pastor. Impresionează în mod deosebit erudiția autorului, rodul unei solide pregătiri teologice și lingvistice. În fine, lucrarea dovedește din plin o cunoaștere intimă, o deplină familiaritate cu metodele de analiză lingvistică: este vorba despre analiza discursului, semantica cognitivă și, în parte, teoria argumentării, toate practicate corect și consecvent pe cele peste 200 de pagini ale volumului.
Pe tot parcursul lucrării se simte interesul pentru tema aleasă şi plăcerea autorului de a face lingvistică. Cartea se citește cu relaxare și plăcere.
Alexandra Cornilescu
At first sight, what Aurel Onisim Lehaci has enthusiastically chosen to investigate is surprising as it involves applying notions of cognitive linguistics to Biblical studies. Yet his enthusiastic approach is doubled by the necessary academic detachment of a researcher with in-depth knowledge of both theology and cognitive linguistics, which makes the reader appreciate the complex theoretical framework that he has constructed, as well as the punctilious and complex text analysis that constantly follows the main line of the demonstration. His approach results in a well-informed and well-structured study, with many elements of originality, a study which, again surprisingly, may also serve a pedagogical function.
Rodica Albu
Reviews
There are no reviews yet.