Redacție 0760 013 746, 0726 390 815 Tipografie 0799 210 566 Librărie 0760 013 746
Relații cu publicul redacție: luni-vineri 9.00-13.00

MANAGEMENT AND MARKETING IN GEOLOGY. VOL.II

  • Autor: Mihai MARINESCU, Magdalena MATEI, Georgeta MARINESCU
  • An aparitie: 2009
  • Numar de pagini: 210
  • Format: A4
  • ISBN: 978-973-737-617-6

39,24 lei

Lucrarea de față, propusă spre publicare de către autori reprezintă al doilea volum al cărții cu același nume, aparută în anul 2003, la Editura Universității din București. După ce în cuprinsul volumului Întâi s-a început problematica managementului geologic, abordându-se două mari capitole („Resursele minerale – obiect de activitate al managementului geologic” și „Managementul proceselor de producție cu caracter geologic”), în acest al doilea volum se continuă cu alte doua („Managementul eficientizării cercetării” și „Managementul prevenirii, limitării și reducerii perturbării mediului de către procesele de producție cu caracter geologic”), precum și cu aspectele de marketing geologic (geomarketing) pe parcursul a încă șase capitole.

 15,046 total views,  4 views today

Reviews

There are no reviews yet.

Only logged in customers who have purchased this product may leave a review.