Redacție 0760 013 746, 0726 390 815 Tipografie 0799 210 566 Librărie 0760 013 746
Relații cu publicul redacție: luni-vineri 9.00-13.00

THE RESEARCH-TEACHING RELATIONSHIP IN THE HIGHER EDUCATION SYSTEM: ROLES, PERCEPTIONS AND PRACTICES

  • Autor: MIRUNA-LUANA MIULESCU
  • An aparitie: 2020
  • Numar de pagini: 168
  • Format: B5
  • ISBN: 978-606-16-1155-3
  • Limba textului: română

34,00 lei

„Meritul incontestabil al tezei se bazează pe abordarea curajoasă nu numai a unei teme foarte complexe […], dar mai ales demersul investigativ, amplu și meticulos prezentat, în partea de analiză a datelor, este de evidențiat.ˮ (prof. univ. dr. Simona Sava, Universitatea de Vest din Timișoara)

„Apreciez necesitatea și relevanța pedagogică a cercetării, precum și contribuțiile personale ale autoarei și deschiderile de cercetare oferite.ˮ (prof. univ. dr. Ion Albulescu, Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca)

„Teza de doctorat reprezintă o încununare a unui parcurs academic de substanță, dedicate studierii politicilor și practicilor instituționale din domeniul învățământului superior. Poziționarea epistemologică o plasează pe autoare în situația de a-i contura un profil al unui cercetător consecvent și logic, riguros și determinat pe această materie de studio, care pledează în favoarea tranziției de la practică la reflecție și pentru introducerea domeniului pe agenda preocupărilor teoretice, dar, mail ales, a liniilor practic-reflexive, în domeniul educației superioare. Acesta este meritul unui cercetător care face pasul, prin această lucrare, la un nou nivel de afirmare.ˮ (prof. univ. dr. Romiță Iucu, Universitatea din București)

 10,444 total views,  2 views today

Reviews

There are no reviews yet.

Only logged in customers who have purchased this product may leave a review.