Redacție 0726 390 815 Tipografie 0799 210 566 Librărie 021 305 37 03

ABORDAREA POZITIVĂ – CONDIŢIE A INCLUZIUNII ŞCOLARE

  • Autor: RUXANDRA FOLOŞTINĂ, THEODORA MICHEL
  • An aparitie: 2018
  • Numar de pagini: 190
  • Format: B5
  • ISBN: 978-606-16-1005-1

26,00 lei

Lucrarea de faţă abordează problematica copiilor cu cerinţe educaţionale speciale în învăţământul de masă, pornind de la ideea de abordare pozitivă în educaţie.

Necesitatea acestei cărți a izvorât din lipsa de informaţii pragmatice referitoare la metode de incluziune în clasă şi în şcoală a copilului cu cerinţe educaţionale speciale, din lipsa de informaţii legate de adaptarea curriculară şi adaptarea evaluării, precum şi din confuzia legată de rolul şi sarcinile ce revin unui profesor de sprijin într-o şcoală de masă.

 5,370 total views,  2 views today

Stoc epuizat

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați care au cumpărat acest produs pot lăsa o recenzie.

Începând cu 1 iulie 2021, cele două edituri ale Universității din București (Editura Universității din București, respectiv Editura Ars Docendi) s-au reorganizat într-o singură entitate, sub numele Editura Universității din București - Bucharest University Press.

Toate propunerile de proiecte editoriale, precum și corespondența referitoare la fluxul editorial, se vor transmite la adresa editura@g.unibuc.ro.

*****

Pentru a facilita procesul de reorganizare a celor două edituri ale ale Universității din București (Editura Universității din București, respectiv Editura Ars Docendi) într-o singură entitate, sub numele Editura Universității din București - Bucharest University Press, decidem:

· începând din 15 iulie 2021, Editura Universității din București – Bucharest University Press nu mai primește lucrări al căror termen de apariție este înainte de 1 octombrie 2021.

· în perioada 1 august-15 septembrie nu se mai primesc volume în lucru.