Redacție 0726 390 815 Tipografie 0799 210 566 Librărie 021 305 37 03
Începând cu 1 iulie 2021, cele două edituri ale Universității din București (Editura Universității din București, respectiv Editura Ars Docendi) s-au reorganizat într-o singură entitate, sub numele Editura Universității din București - Bucharest University Press.
Activitatea comercială a noii edituri este suspendată până în a doua jumătate a lunii septembrie 2021. Ulterior, comenzile de carte vor putea fi plasate la adresa comenzi-eub@unibuc.ro.

INTRODUCTION À UNE ÉPISTÉMOLOGIE DE L’IMAGE PUBLICITAIRE

  • Autor: Dan DOBRE
  • An aparitie: 2012
  • Numar de pagini: 348
  • Format: B5
  • ISBN: 978-606-16-0163-9

79,00 lei

Lucrarea reprezintă un studiu amplu asupra imaginii publicitare sub toate aspectele științifice și teoretice. Semiotica ocupă un loc central, pornind de la teoriile lui Roland Barthes până la gramaticile generative transformaționale (Chomsky). Autorul propune și un sistem integrativ propriu de analiză a imaginii publicitare.

 9,788 total views,  2 views today

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați care au cumpărat acest produs pot lăsa o recenzie.

Începând cu 1 iulie 2021, cele două edituri ale Universității din București (Editura Universității din București, respectiv Editura Ars Docendi) s-au reorganizat într-o singură entitate, sub numele Editura Universității din București - Bucharest University Press.

Toate propunerile de proiecte editoriale, precum și corespondența referitoare la fluxul editorial, se vor transmite la adresa editura@g.unibuc.ro.

Activitatea comercială a noii edituri va fi suspendată până în a doua jumătate a lunii septembrie 2021. Ulterior, comenzile de carte vor putea fi plasate la adresa comenzi-eub@unibuc.ro.


*****

Pentru a facilita procesul de reorganizare a celor două edituri ale ale Universității din București (Editura Universității din București, respectiv Editura Ars Docendi) într-o singură entitate, sub numele Editura Universității din București - Bucharest University Press, decidem:

· începând din 15 iulie 2021, Editura Universității din București – Bucharest University Press nu mai primește lucrări al căror termen de apariție este înainte de 1 octombrie 2021.

· în perioada 1 august-15 septembrie nu se mai primesc volume în lucru.