Redacție 0726 390 815 Tipografie 0799 210 566 Librărie 021 305 37 03

INTRODUCTION À UNE ÉPISTÉMOLOGIE DE L’IMAGE PUBLICITAIRE

  • Autor: Dan DOBRE
  • An aparitie: 2012
  • Numar de pagini: 348
  • Format: B5
  • ISBN: 978-606-16-0163-9

79,00 lei

Lucrarea reprezintă un studiu amplu asupra imaginii publicitare sub toate aspectele științifice și teoretice. Semiotica ocupă un loc central, pornind de la teoriile lui Roland Barthes până la gramaticile generative transformaționale (Chomsky). Autorul propune și un sistem integrativ propriu de analiză a imaginii publicitare.

 10,286 total views,  2 views today

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați care au cumpărat acest produs pot lăsa o recenzie.

Având în vedere noile restricții legate de situația epidemică actuală, Librăria Universității din București, situată în holul Facultății de Istorie, va putea fi vizitată doar cu prezentarea certificatului verde.

Cărțile pot fi comandate și online.