Redacție 0760 013 746, 0726 390 815 Tipografie 0799 210 566 Librărie 0760 013 746
Relații cu publicul redacție: luni-vineri 9.00-13.00

MORALITATE, EMOȚII ȘI COGNIȚII: INFLUENȚA STĂRII AFECTIVE ASUPRA AUTO- ȘI HETERO-ATRIBUIRII

  • Autor: Andreea Bobb
  • An aparitie: 2014
  • Numar de pagini: 166
  • Format: A5
  • ISBN: 978-606-16-0443-2

17,00 lei

„Obiectul cercetării prezente se află la confluența dintre emoții morale, judecăți morale și judecăți cauzale. În primul capitol am prezentat sociologia moralității, un domeniu nou ca titulatură, dar vechi ca preocupare intelectuală. În cel de-al doilea capitol, am prezentat efectul Muhammad Ali și alte câteva efecte asemănătoare care relevă tendința celor mai mulți dintre noi de a ne considera mai morali decât semenii noștri. Cel de al treilea capitol prezintă teoriile clasice ale atribuirilor, începând cu teoria cauzalității fenomenologice a lui Fritz Heider până la o analiză personală a atribuirilor din perspectiva dramaturgică. Al patrulea capitol prezintă o serie de cercetări concrete în care emoțiile au fost teoretizate ca variabile independente. Ultimul capitol este dedicat cercetării concrete realizate pe un număr de 570 de persoane.”

 17,247 total views,  6 views today

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.