De ce să mă înregistrez?
Prin calitatea de abonat poți comanda orice produs, fără a mai fi necesar să completezi mereu toate datele tale personale și ai posibilitatea să acorzi rating cărților și să faci comentarii cu privire la cărțile preferate;
Cum mă înregistrez?
În bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Înregistrare” completezi câmpurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail, numărul de telefon și îți alegi o parolă pentru noul cont. Apoi apeși butonul „Înregistrare” și în scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la înregistrare.
Cum comand?
Prin intermediul site-ului nostru poți comanda online produsele pe care le dorești, fără a te mai deplasa la librărie. Fiecare produs pe care dorești să-l cumperi trebuie să fie adăugat în coșul tău de cumpărături. În dreptul fiecărui produs există un buton „Adaugă în coș” care îți va adăuga produsul selectat direct în coșul tău de cumpărături.
Coșul tău de cumpărături va apărea mereu în partea de sus a paginii, lângă butonul de logare. Acolo poți:
– modifica cantitatea fiecărui produs comandat;
– vizualiza costul produselor alese;
– scoate un produs din coș (completând în căsuța cu numărul de bucăți dorite „0” sau apăsând pe butonul „șterge”).
În clipa în care dorești să finalizezi comanda, apasă butonul „Vezi coș”. Acest pas te va duce într-o fereastră în care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plată și de expediere a produselor. După completarea tuturor acestor informații, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odată completate, aceste date vor rămâne înregistrate în contul tău și nu va mai fi necesar să le introduci din nou în cazul unei noi comenzi, decât dacă dorești să le schimbi (exemplu: o altă adresă de livrare).
Cum se procedează cu comenzile?
Comenzile sunt preluate și procesate în cel mai scurt timp posibil.
Acestea sunt onorate în ordinea intrării, în limita stocului disponibil. Deși disponibilitatea fiecărui produs este verificată și actualizată zilnic, există totuși posibilitatea comandării unui produs care nu se mai află în stoc. În acest caz, în momentul preluării comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea parțială a comenzii. În situații speciale (perioade de vârf, vacanțe etc.) pot apărea întârzieri în operațiunile de prelucrare și livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate în weekenduri și în perioada sărbătorilor legale.
Care este valoarea minima pentru care pot comanda?
Nu exista o valoare minimă a comenzii, în schimb, EUB-BUP își rezervă dreptul de a refuza comenzile ale căror informații sunt incomplete.
Dacă prețul afișat este diferit de prețul real?
Prețurile produselor de pe site-ul nostru sunt exprimate în lei, includ TVA (în procent de 5%) și sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Dacă ai comandat un produs cu prețul afișat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda în noile condiții.
Cum plătesc și cum se face livrarea?
Produsele achiziționate de pe site-ul nostru pot fi plătite doar prin transfer bancar.
Livrarea comenzii se face doar prin curierat rapid, cu taxele de expediție plătite de client.
De asemenea, comanda se poate ridica direct și de la sediul librăriei noastre de către client.
Cum pot returna un produs/ o comandă?
Conform legislației în vigoare, dreptul de denunțare unilaterală este aplicabil doar pentru produsele achiziționate la distanță de pe site-ul https://editura-unibuc.ro/. Astfel, consumatorul are dreptul să renunțe unilateral la produsele achiziționate în termen de 14 zile de la primirea produselor ce se doresc a fi returnate, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.
În mod obligatoriu, în cazul exercitării dreptului de denunțare unilaterală, consumatorul trebuie să trimită o notificare de retur la adresa de e-mail comenzi-eu@unibuc.ro. Vă informăm că, în cazul neexercitării dreptului de denunțare unilaterală în termenul legal, nu veți mai putea renunța la produsele achiziționate.
Plata returnării pachetului revine clientului, urmând ca EUB-BUP să restituie clientului doar contravaloarea produselor returnate, după ce constată că acestea sunt în starea în care au fost expediate. Cărțile nu trebuie să aibă colțurile îndoite, cotorul deteriorat, pete pe copertă sau pe pagini.
Cheltuielile cu returnarea produselor vor fi suportate de către consumator.