Only logged in customers who have purchased this product may leave a review.
MORALITY, EMOTIONS AND COGNITION: THE INFLUENCE OF AFFECTIVE STATE ON SELF- AND HETERO-AWARDING
- Autor: Andreea Bobb
- An aparitie: 2014
- Numar de pagini: 166
- Format: A5
- ISBN: 978-606-16-0443-2
17,00 lei
„Obiectul cercetării prezente se află la confluența dintre emoții morale, judecăți morale și judecăți cauzale. În primul capitol am prezentat sociologia moralității, un domeniu nou ca titulatură, dar vechi ca preocupare intelectuală. În cel de-al doilea capitol, am prezentat efectul Muhammad Ali și alte câteva efecte asemănătoare care relevă tendința celor mai mulți dintre noi de a ne considera mai morali decât semenii noștri. Cel de al treilea capitol prezintă teoriile clasice ale atribuirilor, începând cu teoria cauzalității fenomonologice a lui Fritz Heider până la o analiză personală a atribuirilor din perspectiva dramaturgică. Al patrulea capitol prezintă o serie de cercetări concrete în care emoțiile au fost teoretizate ca variabile independente. Ultimul capitol este dedicat cercetării concrete realizate pe un număr de 570 de persoane.”
Reviews
There are no reviews yet.