Redacție 0726 390 815 Tipografie 0799 210 566 Librărie 021 305 37 03 Comenzi online 021 410 25 75

LE DISCOURS ICONIQUE PUBLICITAIRE DANS LA PRESSE ÉCRITE. MÉCANISMES RHÉTORIQUES ET ARGUMENTATIFS

  • Autor: OANA-ILINCA MOLDOVEANU
  • An aparitie: 2022
  • Numar de pagini: 302
  • Format: B5
  • ISBN: 978-606-16-1257-4
  • Limba textului: franceză

71,00 lei

Volumul Le discours iconique publicitaire dans la presse écrite. Mécanismes rhétoriques et argumentatifs își propune să aprofundeze nivelurile de analiză retorică și problematica implicând argumentarea în discursul iconic publicitar. Dat fiind că, la ora actuală, există numeroase cercetări axate pe textul publicitar, dar relativ puține studii la nivelul imaginii propriu-zise, lucrarea urmărește să evidențieze, prin intermediul unui corpus de publicități omogen și, în același timp, eterogen, mecanismele retorico-argumentative în acest tip de discurs vizual, exploatând dimensiunea semantico-pragmatică a semnului iconic.

 202 total views,  4 views today

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.