Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.
LE DISCOURS ICONIQUE PUBLICITAIRE DANS LA PRESSE ÉCRITE. MÉCANISMES RHÉTORIQUES ET ARGUMENTATIFS
- Autor: OANA-ILINCA MOLDOVEANU
- An aparitie: 2022
- Numar de pagini: 302
- Format: B5
- ISBN: 978-606-16-1257-4
- Limba textului: franceză
71,00 lei
Volumul Le discours iconique publicitaire dans la presse écrite. Mécanismes rhétoriques et argumentatifs își propune să aprofundeze nivelurile de analiză retorică și problematica implicând argumentarea în discursul iconic publicitar. Dat fiind că, la ora actuală, există numeroase cercetări axate pe textul publicitar, dar relativ puține studii la nivelul imaginii propriu-zise, lucrarea urmărește să evidențieze, prin intermediul unui corpus de publicități omogen și, în același timp, eterogen, mecanismele retorico-argumentative în acest tip de discurs vizual, exploatând dimensiunea semantico-pragmatică a semnului iconic.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.