Redacție 0726 390 815 Tipografie 0799 210 566 Librărie 021 305 37 03 Comenzi online 021 410 25 75

INTRODUCTION TO ADVERTISING IMAGES EPISTEMOLOGY

  • Autor: Dan DOBRE
  • An aparitie: 2012
  • Numar de pagini: 348
  • Format: B5
  • ISBN: 978-606-16-0163-9

79,00 lei

Lucrarea reprezintă un studiu amplu asupra imaginii publicitare sub toate aspectele științifice și teoretice. Semiotica ocupă un loc central, pornind de la teoriile lui Roland Barthes până la gramaticile generative transformaționale (Chomsky). Autorul propune și un sistem integrativ propriu de analiză a imaginii publicitare.

 12,098 total views,  2 views today

Reviews

There are no reviews yet.

Only logged in customers who have purchased this product may leave a review.

Comenzile primite în perioada 26.07-05.09.2022 vor fi procesate și livrate începând de marți 06.09.2022.
De asemenea, Librăria Universității din București va fi închisă în perioada 01.08-05.09.2022.