Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.
DIALOGUL CA MODALITATE DISCURSIVĂ MEDIATICĂ – PRIVIRE SINTETICĂ
- Autor: Ana-Maria TEODORESCU
- An aparitie: 2012
- Numar de pagini: 324
- Format: B5
- ISBN: 978-606-16-0160-8
47,00 lei
Cuprins: I. Rolul și locul dialogului din perspectivă interacțională. Dialogul mediatic ca modalitate discursivă aplicabilă textului non-literar, textul media; II. Cercetarea dialogului mediatic din perspectivă interacțională – o posibilă metodă de cercetare a textului mediatic?; III. Dialogul mediatic – genuri publicistice. Micro- și macro-structuri. Studii de caz – curieratul, interviul de presă – gen discursiv/tip tip discursiv, interviul radiofonic, interviul de televiziune – tip discursiv. Talk-show-ul – gen discursiv; IV. Studiu de caz. Practici discursive aplicate la macro-structuri mediatice – talk-show-ul în direct; V. Practici și tendințe ale dialogului ca modalitate discursivă în textul media contemporan.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.