Redacție 0760 013 746, 0726 390 815 Tipografie 0799 210 566 Librărie 0760 013 746
Relații cu publicul redacție: luni-vineri 9.00-13.00

DIALOGUL CA MODALITATE DISCURSIVĂ MEDIATICĂ – PRIVIRE SINTETICĂ

  • Autor: Ana-Maria TEODORESCU
  • An aparitie: 2012
  • Numar de pagini: 324
  • Format: B5
  • ISBN: 978-606-16-0160-8

47,00 lei

Cuprins: I. Rolul și locul dialogului din perspectivă interacțională. Dialogul mediatic ca modalitate discursivă aplicabilă textului non-literar, textul media; II. Cercetarea dialogului mediatic din perspectivă interacțională – o posibilă metodă de cercetare a textului mediatic?; III. Dialogul mediatic – genuri publicistice. Micro- și macro-structuri. Studii de caz – curieratul, interviul de presă – gen discursiv/tip tip discursiv, interviul radiofonic, interviul de televiziune – tip discursiv. Talk-show-ul – gen discursiv; IV. Studiu de caz. Practici discursive aplicate la macro-structuri mediatice – talk-show-ul în direct; V. Practici și tendințe ale dialogului ca modalitate discursivă în textul media contemporan.

Loading

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.