Redacție 0760 013 746, 0726 390 815 Tipografie 0799 210 566 Librărie 0760 013 746
Relații cu publicul redacție: luni-vineri 9.00-13.00

THE TEEN SMS: CULTURAL PRACTICES AND REPRESENTATIONS

  • Autor: Raluca MOISE
  • An aparitie: 2013
  • Numar de pagini: 232
  • Format: A5
  • ISBN: 978-606-16-0288-9

19,50 lei

,,Studiul pe care Raluca Moise îl consacră practicii SMS-ului la adolescenții din București este, fără îndoială, o premieră a genului. Nu numai că autoarea explorează un fenomen a cărui banalitate este invers proporțională atenției care i-a fost rezervată de cercetătorii în științe umaniste, dar abordarea ei este una comparativă și multidisciplinară. Acest studiu nu este nici un studiu antropologic, nici sociologic, nici lingvistic, ci este o lucrare ce îmbină aceste domenii în mod judicios și armonios.” (Conf. dr. Oliver Gosselain, Universitatea Liberă din Bruxelles)
,,Cartea Ralucăi Moise nu este […] doar una despre SMS-uri și nici măcar una doar despre telefonul mobil. Prin urmărirea relațiilor multiforme ale tinerelor generații cu acest obiect fetiș, ea este și o lucrare despre această lume nouă, care ne este deja contemporană.” (Prof. dr. Vintilă Mihăilescu, Școala Națională de Studii Politice și Administrative)
Raluca Moise este cadru didactic în Departamentul de Științe ale Comunicării, Facultatea de Litere, Universitatea din București. Este doctor în Filologie (titlu obținut la Facultatea de Litere, Universitatea din București) și în Științe Politice și Sociale, Universitatea Liberă din Bruxelles). Studiile sale post-universitare includ două programe de masterat în Antropologie Culturală. Al doilea masterat, realizat la Școala Doctorală Francofonă pentru Europa de Sud-Est și Centrală s-a finalizat cu obținerea bursei ce i-a permis realizarea doctoratului în co-tutelă. Interesele sale de cercetare sunt antropologia comunicării, new media și social media, cultura adolescenților, stiluri de viață, studiul culturii materiale.

 18,878 total views,  4 views today

Reviews

There are no reviews yet.

Only logged in customers who have purchased this product may leave a review.