ABORDAREA POZITIVĂ – CONDIŢIE A INCLUZIUNII ŞCOLARE

  • Autor: RUXANDRA FOLOŞTINĂ, THEODORA MICHEL
  • An aparitie: 2018
  • Numar de pagini: 190
  • Format: B5
  • ISBN: 978-606-16-1005-1

26,00 lei

Lucrarea de faţă abordează problematica copiilor cu cerinţe educaţionale speciale în învăţământul de masă, pornind de la ideea de abordare pozitivă în educaţie.

Necesitatea acestei cărți a izvorât din: lipsa de informaţii pragmatice referitoare la metode de incluziune în clasă şi în şcoală a copilului cu cerinţe educaţionale speciale, lipsa de informaţii legate de adaptarea curriculară şi adaptarea evaluării, precum şi din confuzia legată de rolul şi sarcinile ce revin unui profesor de sprijin într-o şcoală de masă.

 3,604 total views,  2 views today

Out of stock

Reviews

There are no reviews yet.

Only logged in customers who have purchased this product may leave a review.