Only logged in customers who have purchased this product may leave a review.
STUDIA DOCTORALIA – PSYCHOLOGY AND SCIENCES OF EDUCATION Vol. V, No. 7-8, 2014
- Autor: Ioan NEACŞU, Oana MOȘOIU (et. al.)
- An aparitie: 2017
- Numar de pagini: 118
- Format: 70/100
- ISSN; ISSN-L: 2601-3789; 2248-3896 | online 2601--3789
- Limba textului: română, engleză
Comunicări ştiinţifice (UNIVERSITY OF BUCHAREST, FACULTY OF PSYCHOLOGY AND SCIENCES OF EDUCATION, DOCTORAL SCHOOL OF PSYCHOLOGY AND SCIENCES OF EDUCATION)
CONTENTS
ȚÎMPĂU (TRIPON) CRISTINA, Patru competenţe-cheie – Posibil cadru de referinţă pentru curriculumul integrat
REMUS CHINĂ, Abordări pragmatice în educaţia modernă: educaţia despre standardizare
FADI AL-ZBOUN, IOAN NEACŞU, Calitatea rezultatelor şcolare ale elevilor în învăţământul primar din Iordania „Quality of School Results for Pupils in the Primary Schools in Jordan”
NASSER SAED MONIR, Violence in Education: Theoretical Approach
TÂLVAN MAGDALENA Practici evaluative – Premise ale interacţiunii dintre cei doi actori educaţionali: profesorul şi elevul
STOIAN AIDA CORNELIA, Direcţii de modernizare a autoevaluării şi evaluării continue a rezultatelor elevilor. De la tehnologia informatică la sisteme ICT
EMIL LAZĂR, Perspective axiologic-integratoare și formatoare ale evaluării școlare. Un demers aplicativ
YUSUPH KAMBUGA, Perception of International Student’s towards Education Services in Romania: Expectations and Challenges
Reviews
There are no reviews yet.