Redacție 0726 390 815 Tipografie 0799 210 566 Librărie 021 305 37 03 Comenzi online 021 410 25 75

INTRODUCTION À UNE ÉPISTÉMOLOGIE DE L’IMAGE PUBLICITAIRE

  • Autor: Dan DOBRE
  • An aparitie: 2012
  • Numar de pagini: 348
  • Format: B5
  • ISBN: 978-606-16-0163-9

79,00 lei

Lucrarea reprezintă un studiu amplu asupra imaginii publicitare sub toate aspectele științifice și teoretice. Semiotica ocupă un loc central, pornind de la teoriile lui Roland Barthes până la gramaticile generative transformaționale (Chomsky). Autorul propune și un sistem integrativ propriu de analiză a imaginii publicitare.

 12,120 total views,  4 views today

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.

Comenzile primite în perioada 26.07-05.09.2022 vor fi procesate și livrate începând de marți 06.09.2022.
De asemenea, Librăria Universității din București va fi închisă în perioada 01.08-05.09.2022.