Redacție 0788 249 544 Tipografie 0799 210 566 Librărie 021 305 37 03 Comenzi online 021 410 25 75
Relații cu publicul: luni-vineri 9,00-13,00

INTRODUCTION À UNE ÉPISTÉMOLOGIE DE L’IMAGE PUBLICITAIRE

  • Autor: Dan DOBRE
  • An aparitie: 2012
  • Numar de pagini: 348
  • Format: B5
  • ISBN: 978-606-16-0163-9

79,00 lei

Lucrarea reprezintă un studiu amplu asupra imaginii publicitare sub toate aspectele științifice și teoretice. Semiotica ocupă un loc central, pornind de la teoriile lui Roland Barthes până la gramaticile generative transformaționale (Chomsky). Autorul propune și un sistem integrativ propriu de analiză a imaginii publicitare.

 14,350 total views,  2 views today

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.

Comenzile online primite în perioada 30.05-05.06.2023 vor fi procesate începând de marți 06.06.2023

Librăria este în continuare închisă pentru relocare