TELEFOANE: Redacție 021 410 23 84 | Tipografie 021 315 25 10 | Librărie 021 305 37 03

ABORDAREA POZITIVĂ – CONDIŢIE A INCLUZIUNII ŞCOLARE

  • Autor: RUXANDRA FOLOŞTINĂ, THEODORA MICHEL
  • An aparitie: 2018
  • Numar de pagini: 190
  • Format: B5
  • ISBN: 978-606-16-1005-1

26,00 lei

Lucrarea de faţă abordează problematica copiilor cu cerinţe educaţionale speciale în învăţământul de masă, pornind de la ideea de abordare pozitivă în educaţie.

Necesitatea acestei cărți a izvorât din: lipsa de informaţii pragmatice referitoare la metode de incluziune în clasă şi în şcoală a copilului cu cerinţe educaţionale speciale, lipsa de informaţii legate de adaptarea curriculară şi adaptarea evaluării, precum şi din confuzia legată de rolul şi sarcinile ce revin unui profesor de sprijin într-o şcoală de masă.

664 total views, 4 views today

Recenzii

Nu există încă recenzii.

Numai clienți autentificați care au cumpărat acest produs pot scrie o recenzie.